.

.

Üld- ja ostutingimused

 

1. Üldtingimused
1.1. lihh.ee e-pood müüb peamiselt kuivatatud liha.
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil lihh.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku Lihh OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel lihh.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Müüja andmed:
Lihh OÜ
Ööbiku, Kaasiku küla, Saue vald, Harju maakond,76317
Registrikood: 14531592
Email: info@lihh.ee

2. Hinnad
2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ilma käibemaksuta. Käibemaksu hindadele ei lisandu!

3. Tooted
3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud toode Müüjal puudub, ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine
4.1. Klient valib e-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
4.2. Ostukorvi lehelt edasi andmete lehele liikumiseks klikkides „Mine maksma“.
4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust suunatakse Klient toote eest tasuma.
4.4. Klient saab toote eest koheselt tasuda internetipanga pangalingi või kaardimakse vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”. Pärast seda on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.5. Pärast toote eest tasumist saadab e-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

4.9 E-poest ostetud kaubale millele klient on märkinud järgitulemissooviks väljastuspunkti, hoitakse tellitud kaupa väljastuspunktis kuni 14 päeva. Selle aja möödudes loetakse, et klient on kaubast loobunud ning raha ei tagastata.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda pangalinkide (Swedbank, SEB,  LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele ja Revolut) ning kaardimakse Visa ja Mastercard abil.

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.

5.4. Veebipoe lihh.ee isikuandmete vastutav töötleja on Lihh OÜ (registrikood 14531592) asukohaga Ööbiku, Kaasiku küla, Saue vald, Harju maakond, 76317 ja e-kiri info@lihh.ee.

5.5. Lihh OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud tarneviisist. Tooted toimetatakse Kliendi poolt valitud Eesti Omniva, Eesti SmartPOST pakiautomaati või saab Klient kauba kätte väljastuspunktist (Harju maakond, Saue vald, Kaasiku küla, Ööbuku) eelnevalt ette helistades.

6.2. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

6.3. Juhul, kui toode ei jõua Kliendini heas seisukorras on Klient kohustatud sellest Müüjat teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@lihh.ee.

6.4. Tellimus pannakse tavapäraselt teele ühe kuni viie tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist kui ei esine ettearvamatuid asjaolusid.

7. Vastutus

7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

7.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

8. Kasutamistingimused ja nende muutmine

8.1. Ostu sooritades nõustub Klient e-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

8.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

8.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud Toote hind ekslikult vale.

9. Kauba tagastamine

9.1. Tellimuse tagastamise korral peab Klient esitama tagastamise põhjuse. Kõik tagastamisega seotud kulud jäävad Kliendi kanda.

9.2. Kauba tagastamisõigus on 14 päeva.

9.3. Kaup peab olema originaalpakendis.

9.4. Kaup ei tohi olla mõjutatud ega töödeldud (tuvastatav labortoorselt).

9.5. Tagastamisel makstakse Kliendile kõik lepingu alusel saadud tasud sh. postikulu samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus.

9.6. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.

9.7. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient sellest Müüjat teavitama koheselt, saates vajalikud kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja arve numbri e-posti aadressile info@lihh.ee.

9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.9. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

10. Kaebuste esitamine

10.1. Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on Kliendil õigus esitada e-poele kaebus.

10.2. Kaebused lahendatakse kümne tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.

10.3. Kaebust ei lahendata, kui Müüja tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud Kliendi süül.

10.4. Kokkuleppele mittejõudmise korral on Kliendi õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.

11. Muud tingimused

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

11.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija soovikorral esitada kaebuse Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenevalt tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

12. Klienditugi

12.1. Klienditoe telefon on 57870787

12.2. Nädalavahetustel ja riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

Ostukorv
Scroll to Top